Pubg Mobile Fps Arttırma Nasıl Yapılır?

Pubg Mobile Fps Arttırma Nasıl Yapılır?


Pubg mobile ve benzeri savaş oyunlarında fps düşmeleri sonucu donma ve kasmalar oluşur, bu durum oyununuzu can sıkıcı bir hale getirebilir. Bu yazımızda hem telefonda hem de bilgisayarda emülatör üzerinden oynarken pubg mobile fps arttırma nasıl yapılır onu ele alacağız. Size sunacağımız ayarları uyguladıktan sonra daha akıcı bir oyun deneyimine sahip olacaksınız.

Pubg Mobile Telefonda Fps Arttırma


Pubg mobile telefondan üzerinden oynuyorsanız, fps düşmesi sebebiyle donmalar ve kasmalar yaşıyorsanız, cihaz değişikliği yapma şansınız da yoksa birkaç ayarla fps arttırması sağlayabilirsiniz. Fps arttırmak için geliştirilmiş uygulamalar mevcuttur, "PUBG GFX Tool" bizim ele alacağımız uygulama olacak. Peki bu uygulama fps arttırmanıza nasıl yardımcı olacak;

  • "PUBG GFX Tool" uygulamasını indirin.

  • Ana menüde "Select Version" sekmesinin altında bulunan "0.6 GP" tercihini işaretleyin.

  • "Graphics" başlığındaki tercihinizi "Smooth" yapın.

  • "FPS" sekmesinde ise "60 Fps" seçeneğini tercih edin.

  • "Anti-Aliasing" sekmesini "Disable" olarak seçin.


Tüm bunları yaptığınızda uygulama fps artışına yardımda bulunacaktır. Fakat oyun içinden yapacağımız ayarlarla uygulamanın işini kolaylaştırmak da gerekli olabilir. Oyun içinden yapmamız gereken ayarlar;

  • Pubg mobile açıp ayarlar menüsünün "Grafikler" sekmesine ulaşın.

  • "Grafikler" sekmesinde düşük performansa sahip cihazlar için "Akıcı", orta düzey cihazlar için ise "Dengeli" tercih etmeniz faydalı olacaktır.

  • Aynı sekmede bulunan "Kare Hızı" seçeneğini "Aşırı" yapmanız, cihazınızın maksimum fps düzeyine gelmesine yardımcı olur.


Pubg mobile fps arttırma telefon üzerinden oynanırken bahsettiğimiz ayarlarla sağlanmaktadır. Bu ayarlar fps kaynaklı donma ve kasmaları en aza indirgeyecektir.

Pubg Mobile Bilgisayarda Fps Arttırma


Pubg mobile oyununun bilgisayar üzerinden oynanmasını emülatör programları sağlıyor. Yazımızın bu kısmında bilgisayarda pubg mobile fps arttırma için yapılması gerekenlere değineceğiz. Fps sorunları genellikle emülatör ayarlarıyla ortadan kalkıyor bizim ele alacağımız emülatör "Tencent Gaming Buddy" olacak. Peki nasıl bir yol izlemeliyiz;

  • Öncelikle emülatörü açın ve sağ üst köşede alt alta üç çizgi şeklinde görülen simgeye tıklayıp "Ayar Merkezi" kısmına girin.

  • "Ayar Merkezi" penceresinde gördüğünüz "Motor" sekmesine tıklayın.

  • "Motor" sekmesinde karşınız çıkan "OpenGL", "DirectX", "OpenGL+", "DirectX+" seçeneklerinden bilgisayar sisteminize uygun olanı seçin.

  • Yine "Motor" sekmesinde "İşleme Önbelleği", "Genel İşleme Önbelleğini Zorunlu Kıl" ve "Rendering Optimization" seçeneklerini seçili hale getirin.

  • Aynı sekmeden "Düzgünleştir" seçeneğini kapalı seçin.

  • Hafıza kısmında bilgisayarınızın belleği kaç GB ise yarısını tercih edin. Örneğin, 8 GB bir belleğiniz varsa 4GB seçin.

  • İşlemci sekmesinde bilgisayarınızın işlemcisi kaç çekirdekse yarısını tercih edin.

  • Çözünürlük kısmında ise bilgisayarınızın performansına göre en düşük ayarı seçebilir ya da biraz daha yüksek bir çözünürlük deneyebilirsiniz.

  • "Oyun" sekmesinden ise bilgisayar performansınıza göre 720p ya da 1080p seçebilir, aynı zamanda görüntü kalitesini yine performansa göre akıcı ya da dengeli tercih edebilirsiniz.


Pubg mobile fps arttırma konusunda bütün ayarlarımızı yaptık. Şimdi oynamaya ve daha başarılı olmaya hazırsınız.
Previous Post
Next Post

post written by:

21 yorum:

  1. Didem Özkan17 Ocak 2021 04:59

    Bilmediğim bir yöntemdi artık aklımda olucak mutlaka teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ömer yapıcı17 Ocak 2021 05:21

    Telefondan FPS çok fazla alıyordum tavsiyelerinizi yaptım gayet başarılı oldu teşekkürler gerçekten çok yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  3. Abdurrahman Damar17 Ocak 2021 05:23

    Pubg Mobile FPS Artırma yı Öğrendim teşekkür ler bu bilgi için

    YanıtlaSil
  4. Pubg oynarken cok isime yarayacak bilgiler verilmis tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Emre Yılmaz17 Ocak 2021 05:31

    Helal olsun. Size ya tamda lazım. Olan bir bilgi teşekkür ederim. Şimdi Pubg rahat oynuyorum. Sorunsuz. Bir şekilde tabiki sayenizde ama 👍

    YanıtlaSil
  6. aradığım bilgiye ulaştım

    YanıtlaSil
  7. Cüneyt ertas17 Ocak 2021 05:48

    Pugb mobile fps arttırma nasıl olur anlatan mükemmel site tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. Öğrendiğim iyi oldu bunu oyunda kullanırım

    YanıtlaSil
  9. Mehmet Şahin17 Ocak 2021 05:55

    Pubg oynarken bazen tam adam vuracakken donma yaşıyorum. Pubg Gfx Tool uygulamasını indirerek bu sorunu çözdüm. Tavsiye ederim gerçekten %100 çalışıyor

    YanıtlaSil
  10. Bilmedigim bilgilerdi ögrenmis oldum tesekkurler aydinlattiginiz icin

    YanıtlaSil
  11. Yazı çok iyi ellerine sağlık gerçekten teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  12. pubg mobile fps arttırmanın nasıl yapıldığını öğrenmiş oldum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Pubg Mobile Fps Arttırma ile ilgili güzel bir yazı dizisi olmuş. Emeğinize sağlık. 👍👍

    YanıtlaSil
  14. Şahane bilgi. Artık Pubg rahat oynuyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Ömer Şengül17 Ocak 2021 23:10

    Pubg Mobile'de çok düşük fps alıyordum bilgisayarım kötü olduğundan, çok araştırdım internette bulduklarımı denedim bir fark olmadı. Ama gamexl.net in pubg mobile fps arttırma yazısı aradığım şey oldu. Denilenleri yaptım, şimdi bilgisayarım kötü olmasına rağmen güzel fps alıyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Yaklaşık 6 aydır pubg Mobile oynuyorum. Oyunda genel olarak şöyle bir sıkıntı var; Emilatör ve mobile oyuncuları aynı serverleri paylaşıyor. Bu da moile oyuncalı için bir dezavantaj oluşturuyor. Çünkü pc'den oynayanlar büyük bir ekrana ve kolay kontrol imkanına sahip. Onun haricinde sıkıntısız ve keyifli bir oyun.

    YanıtlaSil
  17. Yaklaşık 6 aydır pubg Mobile oynuyorum. Oyunda genel olarak şöyle bir sıkıntı var; Emilatör ve mobile oyuncuları aynı serverleri paylaşıyor. Bu da moile oyuncalı için bir dezavantaj oluşturuyor. Çünkü pc'den oynayanlar büyük bir ekrana ve kolay kontrol imkanına sahip. Onun haricinde sıkıntısız ve keyifli bir oyun.

    YanıtlaSil
  18. mobilde fps yi bir türlü artıramıyordum sürekli kasıyordu, çok faydalı bir yazı olmuş işe yaradı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. Güzel yazınız için teşekkürler. Bu şekilde öğretici yazılarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  20. Biraz eski bir laptopum var oynarken sıkıntı çıkartıyordu, elinize sağlık daha akıcı olarak oynuyorum şuan.

    YanıtlaSil
  21. Mehmet Kesici18 Ocak 2021 23:12

    Uzun zamandır arıyordum sonunda buldum teşekkür ederim

    YanıtlaSil