Valorant'ta Ajan Nasıl Açılır?

Valorant'ta Ajan Nasıl Açılır?


[caption id="attachment_12337" align="alignleft" width="300"]Valorant'ta Ajan Nasıl Açılır? Valorant'ta Ajan Nasıl Açılır?[/caption]

Riot Games'in yeni FPS oyunu Valorant'ta 14 tane ajan bulunmaktadır, bunlar; Jett, Raze, Breach, Omen, Brimstone, Phoenix, Sage, Sova, Viper, Cypher, Reyna, Killjoy ve Skye adlı ajanlardır. Oyuna yeni başladığınızda Jett, Phoenix, Sage, Sova ve Brimstone olmak üzere 5 adet ajan halihazırda açıktır ve hemen oynayabilir durumdadır. Geri kalan 9 ajan ile oynamak isterseniz, her bir ajan için o ajanın ajan kontratını aktif etmeli, gerekli XP miktarını kazanmalı veya 1000 Valorant Puanı ile aşamaları direkt açmalısınız. Yani Riot Games size hem ücretli hem de ücretsiz ajan açma fırsatı sunuyor. Şimdi valorant'ta ajan nasıl açılır ona bakalım.

Ücretsiz Ajan Açma


Valorant oyununu açtığınızda ekranınızın üst kısımda bulunan ajanlar kısmına girerek oyundaki bütün ajanları görebileceğiniz ekrana ulaşabilirsiniz. Buradaki ekranın alt kısmında aktif olan ve olmayan toplam 14 ajan yer almakta. Kullanamadığınız yani henüz aktif olmayan ajanların resimlerinin sağ alt köşesinde kilit simgesi gözükür. Bu henüz aktif olmayan ve sağ alt köşesinde kilit simgesi olan ajanlardan istediğinizi ücretsiz bir şekilde oynamak için valorant'ta ajan nasıl açılır sorusunu sizin için madde madde cevapladık:

  • Kilit simgesi olan ajanı açmak ve oynamak istediğiniz ajanı aktif etmek için, ajanın simgesine tıklayıp "aktifleştir" butonuna tıklayınız.

  • Aktifleştir butonuna bastıktan sonra ajan kontratınız aktifleşti fakat bu aktifleştirdiğiniz ajanı hemen oynayabileceğiniz anlamına gelmiyor.

  • Kontratı aktifleşmiş bir ajanı oynamak için her biri 20.000 XP gerektiren ilk 4 aşama ve 50.000 XP gerektiren 5. ve son aşamayı bitirmeniz gerekmektedir. İlk kısımda bulunan 5. aşamayı bitirmeniz halinde ajanı oynayabilirsiniz.

  • Ajanı oynamaya başlamak için ajan kontratı aktifken "rekabete dayalı, derecesiz veya spike hücum" oyun modlarına katılıp XP kazanabilirsiniz. Gerekli XP'yi topladığınızda hem ajanı açmış hem de seçmiş olduğunuz ajana özel sprey ve çıkartmaları kazanabilirsiniz.

  • İstediğiniz ajanı açmanız için gerekli XP'yi, ana ekranda üst tarafta bulunan ajanlar sekmesine girip aktif etmiş olduğunuz ajanın kontratını görüntülemelisiniz, bu sayede her aşamadaki gerekli XP miktarını görebilirsiniz.

  • 5. aşamayı tamamladığınızda valorant'ta ajan açma işleminiz gerçekleşmiş demektir ve artık bu ajanı oynayabilirsiniz.


Ücretli Ajan Açma


Valorant'ta ücretli ajan nasıl açılır? Eğer ajan açmak istiyorsanız ve XP kazanmak için vakit kaybetmek istemiyorsanız Valorant Puanı kullanarak istediğiniz ajanı oynamak için hemen satın alabilirsiniz. İstediğiniz ajanı Valorant Puanı kullanarak hemen almak istiyorsanız şu adımları uygulayınız:

  • Ana menüde sağ üstte bulunan Radyant ve Valorant Puanı logolarından Valorant Puanı logosuna tıklayınız ve satın alma sekmesinden en az 1000 Valorant Puanı satın alınız.

  • Ana ekrana geri dönüp ajanlar sekmesine tıklayınız.

  • İstediğiniz ajanı seçin ve etkinleştir butonuna tıklayınız.

  • Kontratı görüntüle butonuna tıklayıp Ajan Kontratı sayfasına gidin.

  • Ekranın alt kısmında bulunan aşamalardan 5.sine tıklayınız.

  • 5. Aşamaya tıkladığınız taktirde ekranın sağında bulunan "1-5. aşamaları aç" butonuna tıklayarak 1.000 Valorant Puanı verip oynamak istediğiniz ajanı hemen alabilirsiniz.


 
Previous Post
Next Post

post written by:

19 yorum:

  1. Mehmet Piskin17 Ocak 2021 04:09

    çok teşekkür ederim ben oyuna yeni başladım güzel rehber olmuş okuyunca anladım hızlıca

    YanıtlaSil
  2. Biz teşekkür ederiz yardımcı olduysa ne mutlu bize :).

    YanıtlaSil
  3. Abdurrahman Damar17 Ocak 2021 04:51

    Allah razı olsun bu bilgiler sayesinde çok şey öğrendim Allah kolaylık versin Yüce Rabbim yanınızda olsun

    YanıtlaSil
  4. Cok faydali bir yazi olmus oyunda ilerlemek icin cok iyi olacak tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Didem Özkan17 Ocak 2021 05:12

    Faydalı bilgiler verilmiş güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  6. Şahin Ersoy17 Ocak 2021 05:32

    Yazı için teşekkürler hocam gerçekten çok başarılı bir yazı olmuş hem bilgilendirici hem de kesin çözüm.

    YanıtlaSil
  7. Ömer yapıcı17 Ocak 2021 05:36

    Bilgi için teşekkürler arkadaşlar çok yardımcı oldunuz elinize sağlık tekrardan böyle bilgileri bekliyoruz sürekli takipteyiz kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. Ajan açmayı sadece ücretli olduğunu zannediyordum. Meğer ücretsiz de açılıyormuş. Madde madde çok güzel anlatmışsınız. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. faydalı bilgiler vermişşiniz emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Emre Yılmaz17 Ocak 2021 05:50

    Sağolun. Sayenizde açıyorum. Artık harika bir site burası sevdim. 👍

    YanıtlaSil
  11. Valorant oyunuyla ilgili güzel bir yazı dizisi olmuş. Emeğinize sağlık. 👍👍

    YanıtlaSil
  12. Cüneyt ertas17 Ocak 2021 06:07

    Valorant ajan nasıl açılır anlatan mükemmel site tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  13. Oyunda ajan açmayı bir türlü bulamamıştım bu yazı sayesinde öğrenmiş oldum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. oyuna yeni başlamıştım teşekkür ederim nasıl ajan açacağımı öğrendim.

    YanıtlaSil
  15. bu oyunu duydum ama oynamaya yeni başlayacağım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Bayadır oynuyorum bu oyunu. Baya güzel ve eğlenceli lakin son zamanlarda diğer oyunların kaderini yaşadı maalesef. Yani hileler oyunu sarmış durumda. Hile dışında gayet keyifli ve arkadaşlarla oynayınca daha güzel gidiyor oyun. Rehber de çok güzel olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Yazı için çok teşekkürler. Sayenizde valorant’ta ajan nasıl açılır? , Valorant’ta ücretli ajan nasıl açılır? konularını öğrenmiş oldum. Çok uğraşmama rağmen yapamadığım konuyu öğrenmiş oldum. Yazılarınızı takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  18. Ahmet Tiryaki29 Ocak 2021 08:26

    gerçekten işe yarar bir yazı olmuş teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. Oyuna yeni başladım biraz karışık geldi ama sayenizde baya ilerleme kaydettim.
    Rehber arıyordum aramalarda sitenizi buldum güzel rehber oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil