Steam Oyun İade Etme

Steam Oyun İade Etme

Steam Oyun İade Etme


Oyun oynamaktan büyük bir zevk alan ve bilgisayar oyunlarına bayılan herkesin bilgisayarında yer alan Steam, birçok özelliği ile kullanıcılarını rahat ettiriyor. Dilediğiniz oyunları satın almanıza, satın almadan incelemenize, ücretsiz oyunlara güvenilir ulaşım sağlamanıza yarayan Steam, aynı zamanda isterseniz oyunları istediğiniz arkadaşlarınızla paylaşmanıza, oyunlardan sıkıldığınızda onları silmenize izin veriyor. Ücretsiz oyunları silmeniz oldukça kolayken zamanında satın aldığınız oyunlarınız için iade yöntemini kullanmalısınız. Oyunları iade etmeniz mümkündür. Steam oyun iade etme birkaç basit adımdan meydana gelmektedir.

İade Şartları


Eğer Steam üzerinden bir oyun satın aldıysanız ve umduğunuz gibi çıkmadıysa bu oyunu iade etmeniz mümkün. Fakat belirli şartları karşılamanız gerekmektedir. Bu şartlara uyuyorsanız, oyunu iade edip paranızı geri alabilirsiniz.

  • Oyunu satın aldıktan kaç gün sonra iade etmek istediğiniz çok önemli. Steam bu konuda on dört gün şartı koyuyor. Yani oyunu satın aldınız, beğenmediyseniz iki hafta içerisinde mutlaka iade etmeniz gerekiyor. Aksi takdirde alınmıyor. Oyunu alış zamanınız ve iade talebi zamanınız arasında en fazla on dört gün olabilir.

  • Steam oyunu gerçekten sevip sevmediğinizi, gerçekten memnun kalıp kalmadığınızı anlamak istiyor. Bunun için de oyunla geçirdiğiniz süreye bakıyor. Eğer oyunu aldığınız süre boyunca iki saatten fazla oynadıysanız oyunu iade almıyor.

  • Ayrıca Steam oyunu kendisinden aldıysanız iade yapıyor. Eğer başka sitelerden satın aldıysanız steam oyun iade etme işlemi yapamazsınız.


Eğer bu şartları karşılıyorsanız birkaç adımda Steam platformu üzerinden oyunu iade edip paranızı alabilirsiniz. Ama Steam uygulamasının belirttiği bu şartlara uymak çok önemli. İade adımları da oldukça kolay ilerliyor. Oyununuzu iade edebilmek için şu işlemleri sırası ile yapmanız gerekiyor:

  1. Steam uygulamasını açınız.

  2. Hesabınıza giriş yapınız.

  3. Sağ üstte yer alan Kütüphane bölümüne gidiniz.

  4. Kütüphane bölümünde sol kısımda sahip olduğunuz oyunların listesine gidiniz.

  5. İade etmek istediğiniz oyunu bulunuz.

  6. İade etmek istediğiniz oyuna tıklayınız.

  7. Oyunun sayfasını açtıktan sonra bağlantılar kısmına gidiniz.

  8. Bağlantılar kısmında yer alan Destek seçeneğini tıklayınız.

  9. Önünüze bir sayfa çıkacak.

  10. Bu sayfa size oyunu neden iade etmek istediğinizi soruyor. Seçeneklerden size uygun olanını işaretlemeniz gerekiyor.

  11. İkinci kez çıkan sayfada sorununuzu tekrar iletmeniz gerekiyor.

  12. Daha sonra çıkan sayfada ''İade talebinde bulunmak istiyorum.'' butonunu tıklayınız.

  13. İade talebiniz gönderildi.


Steam talebinizi alacak ve bir süre gönderdiğiniz formları inceleyecek. Yukarıda belirtilen iade şartlarına uyuyorsanız talebiniz kabul ediliyor. Bir hafta içinde size geri dönüş yapması gerekiyor. Eğer oyunu nakit ödeme ile aldıysanız nakit ile steam bakiyesi ile aldıysanız steam bakiyesi ile paranız size iade ediliyor.

İade talebinizden vazgeçtiyseniz Steam size cevap vermeden iade talebinizi iptal edebilirsiniz. Bunun için adımları baştan tekrar gerçekleştirip oyunu bulduğunuzda ''İade talebimi iptal etmek istiyorum.'' seçeneğine gitmeniz yeterli olacaktır. Steam paranızı ödeme yönteminizle aynı olarak bir hafta gibi bir sürede size geri ulaştıracaktır. Steam oyun iade etme bu kadar basittir. Fakat yukarıdaki şartları karşılıyor oluşunuz çok önemlidir.
Previous Post
Next Post

post written by:

21 yorum:

  1. Didem Özkan17 Ocak 2021 05:11

    Faydalı bilgiler verilmiş emeğinize sağlık başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Ömer yapıcı17 Ocak 2021 05:30

    Sayenizde istemediğim oyunu rahatlıkta iade ettim çok yardımcı oldunuz teşekürler gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Steamde oyun iade etmek icin cok faydali bir yazi olmus tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Abdurrahman Damar17 Ocak 2021 05:33

    Sayenizde Çok şey Öğrendim Allah razı olsun emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. bu site sayesinde herşeyi öğrendim

    YanıtlaSil
  6. Emre Yılmaz17 Ocak 2021 05:43

    Araştırıyordum. Çok iyi bilgiler. Bunlar. Ögrendim. Artık oyunları iade edebilicem.

    YanıtlaSil
  7. Cüneyt ertaş17 Ocak 2021 05:55

    Steam oyun iade etme nasıl yapılır anlatan mükemmel site tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. steamde oyun iade etmeyi bilmiyordum yukarıda verilen bilgiler doğrutulsunda öğrenmiş oldum .

    YanıtlaSil
  9. Aciklama akici anlasilir olmus bilgilendim cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. Oyun iade etme yazısı harikaa olmuş bence teşekkür ederim çok iyi ya

    YanıtlaSil
  11. Yazı hoşuma gitti iade ederken zorlanmicam artık

    YanıtlaSil
  12. Steamde ucuz diye aldığım bi oyunu beğenmedim. Beklediğim gibi çıkmayınca iade etmemde yardımcı oldu bu yazı. Teşekkür ederim admine

    YanıtlaSil
  13. Steam oyun iade etme ile ilgili güzel bür yazı dizisi olmuş. Emeğinize sağlık. 👍👍👍

    YanıtlaSil
  14. Ersin Çayır17 Ocak 2021 06:24

    Oyun iade etmeyi bilmiyordum boşu boşuna aldığım oyunu ufak bir araştırma sayesinde iade ettim. Bu site çok yararlı gerçekten.

    YanıtlaSil
  15. Oynamadığı oyunu iade etmeyi öğrenmem müthiş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Aldığım memnun kalmadım Steam Oyununu İade Etmek için birçok siteyi gezdim hiçbirinde çözüm bulamadım. Steam Oyun İade Etme sorununu yazınız sayesinde çözdüm çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. Abi neden tüm oyun sektörleri işi bu kadar uzatırlarki bu sitede yazmasa araki bulasın. Teşekkür ederim valla elinize sağlık, kolayca steam oyunumu iade yaptım. Steam bakiyem ile aldığım için bakiye şeklinde verdiler iade paramı...

    YanıtlaSil
  18. Steamda ne kadar uğraşsam da sonuç alamadığım bu durumdan sayenizde tek hamlede başarılı sonuç aldım teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Aradığım bilgiyi burada buldum açıklayıcı bir anlatım olmuş teşekkür ederim. Emeğinize sağlık siteniz çok güzel.

    YanıtlaSil
  20. İndirimlerde PlayerUnknown's Battlegrounds (Pugb) almıştım fazla hile olduğu için iade talebinde bulunmak istedim ama bir türlü iade menüsünü bulamadım internette o kadar forum gezmeme rağmen istediğim cevabı bulamamıştım ta ki sizin yazınızı bulana kadar sayenizde 3-5 dakika içersinde iade talebinde bulundum bulunduktan kısa bir süre sonra iade talebim gercekleşti teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  21. Birçok oyuncu aslında bu gibi platformlarda nasıl iade sağlayacağını bilmiyor çünkü ülkemizde yer alan kaynaklar genellikle bu gibi şeylerden bahsetmiyor. Şunun bilinmesi gerekir ki özellikle Steam gibi büyük platformlarda her zaman müşteri memnuniyeti ön plandadır ve herhangi bir sıkıntı yaşanması durumunda da platform size yardımcı olmayı hedeflemektedir. Özellikle bu konu hakkında yeterli kaynak bulunmuyor olması ve sizin bu makale hakkında detaylı ve yalın bir anlatım tercihi yapmış olmanız birçok oyuncu için oldukça faydalı olmuştur.

    YanıtlaSil